Thursday 28 April 2011

Devan terima kekalahan (2011/04/28)

KETUA Jurulatih Selangor, K Devan akur pemainnya tidak memberi persembahan tahap sebenar ketika menentang Kelantan, malam kelmarin sehingga membolehkan tuan rumah mengutip mata penuh pada pertemuan yang dianggap ibarat buku dengan ruas itu. 

"Saya akui permainan Selangor tidak seperti permainan biasa mereka dan ini mungkin sebab kita sudah bermain di Sabah dan terpaksa terbang ke Kelantan pula, sedangkan pasukan tuan rumah mempunyai kelebihan rehat tiga hari yang cukup selepas menentang Perlis Jumaat lalu, di gelanggang sama.


"Meletakkan hanya ketua pasukan, Mohd Amri Yahyah pada bahagian depan juga gagal merobek gawang Kelantan, walaupun ada melakukan beberapa serangan bahaya.
"Saya yakin jika kami berjaya menjaringkan gol, perlawanan ini sudah tentu berkesudahan dengan seri," katanya selepas perlawanan di Stadium Sultan Muhammad Keempat, Kota Bharu, malam kelmarin. 

Kelantan mendapat gol tunggal menerusi tandukan pemain kebangsaan, Norshahrul Idlan Talaha seawal minit kelima yang disaksikan lebih 25,000 penyokong The Red Warriors.

No comments:

Post a Comment