Saturday 9 April 2011

Annuar mengucapkan terima kasih

TIMBALAN Presiden FAM, Tan Sri Annuar Musa berterima kasih di atas pemberian separuh daripada geran tahunan oleh Sultan Ahmad Shah kepada semua ahli gabungan badan induk itu semalam.
Beliau yang juga Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA) berkata, tindakan pantas Sultan Ahmad Shah itu jelas membuktikan beliau adalah pemimpin yang sentiasa peka dan prihatin.

Serentak itu Annuar mahu menjelaskan kenyataannya sebelum ini berhubung kelewatan pemberian wang geran itu telah disalah-ertikan oleh pihak media.
Katanya beliau tidak bermaksud untuk mencampuri urusan Jawatankuasa Pengurusan dan Kewangan FAM yang dipengerusikan oleh Sultan Ahmad Shah.

Malah ia tertakluk kepada keputusan dikeluarkan oleh jawatankuasa berkenaan.

Tambah lagi FAM sebenarnya tidak menerima keseluruhan RM220 juta nilai penajaan Astro sebaliknya hanya baru menerima 10 peratus daripada RM30 juta setakat ini.
Jadi, tegas Annuar tidak timbul langsung isu kelewatan penyerahan geran itu dan kenyataannya berhubung perkara itu telah disalah-lapor.

Beliau sekali lagi menegaskan sentiasa menghormati Sultan Ahmad Shah dan hubungan mereka selama ini juga terjalin rapat dan saling bekerjasama baik.

No comments:

Post a Comment